6 comments on “baba tahire uryan

  1. Baba Tahiré Uryan\’ın dörtlüklerinin toplandığı DUBEYTİ isimli kitabtan okuyup beğendiğim birkaç dörtlüğünü sizinle paylaşıyorum:Ku dil dilber be,lexwe dilber ki yeEger dilber dil be, nave dil çi yeEz dil u dilber tevlihev dibinimNizanim ku dil ki u dilber kiye.Çima tu pir béhal i ey dil ey dilHerdem tu bi xeyyal i ey dil ey dilLi deverke rune şukra Xwedé keKu şayet tu kamran bé ey dil ey dil.Bedena min derdkeşe ey İlahi Dilé min hasretkéşe ey İlahiJi şewka waru derde xeribiyeAgir singa minde ye ey İlahi.Were em minetdar bin bi kerimanEm dest bikşinin ji sifra rezilanKerem di sifra wi kesi de ye kuLi ser sifre wi ye çave keriman.Çavem her şev u sibeh bi giri neHistéré min li her deré lehi ne.Ey Xweda hewaré dilé min bibhisKesé békesa tu yi, ez mame be késHemu dibejin \’\’kese Tahir nin e\’\’Xwedé yaré min e, çi hacet bi kes.Baba Tahiré Uryan

    • merhaba . eğer istanbulda oturuyorsanız kitabı bu adresten gidip satın alabilirsiniz. adres: Büyük Reşitpaşa Cad. No: 22/29 Yumni İş Merk Balabanağa Mh. Beyazıt Eminönü, İstanbul, NUBİHAR YAYINLARI
      ya da istanbul taksimdeki atatürk kitap evinden ödünç alabilirsiniz.
      ya da internet üzerindende alış veriş yapıyorsanız http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=61135 adresinden satın alabilirsiniz.

  2. ben o kitabı buldum da ne yazık ki kitabı bana verenden dolayı yaktım ve anladım ki aslında o kitapla kendimi yaktım :(((

  3. Geri bildirim: Jiyana Bav Tahirê Uryan (Hemedanî)…Kürt şair Baba Tahir Uryan’in yaşami…. | occomahabad

Bir Cevap Yazın

